Saya Lahir di Melaka

Thursday 10 June 2021

My Cute Sister

                                 My Cute Sister
Assalamualaikum semua,kali ini saya mahu menceritakan tentang adik saya



Yang sebelah kanan
 ialah saya,yang sebelah kiri ialah adik pertama  saya namanya Hayani. Hayani ni sukaaaa kacau orang, saya , abang saya , mak saya dan ayah saya geram betul dengan dia tetapi dia suka teman saya main. Ok ok kita sambung cerita. Yang tengah ,si kecik comel tu namanya Sumayyah orang panggil dia Su. Su ni nampak je comel tapi garang+nagis dan tak boleh ditegur tetapi kelakar😂



Oklah sampai sini saja blog saya dan..
jangan lupa subscribe channel Siti Asmahani 
Mohammed dan Lisa Yummy



     Saya Harap Korang Enjoy Blog Saya Ni😊
                     Asslamualaikum WBT



     



                                                             💜💛💚💙💘💗💖💕💓


BAI!!!

4 comments: